16 Haziran 2011 Perşembe

şükran sepeti :))

sizlere sihirli pastaneyi tanıtırken eşim için hazırladığım sepetlerden de bahsetmiştim işte sonunda o sepetlerin resimlerini çekebildim ve sevgili arzu hanım'a da gönderebildim :) bu sepetlerin adını neden şükran sepeti koydum bilmiyorum? tek amacım gelenlere bizimle birlikte oldukları için teşekkür etmek ve bizden o güzel geceden bir anı olmasını sağlamaktı. aslında sepetlerimin ismi aşk sepetleri çünkü aşk için her şey var aşkın içeceği şarap romantik bir ortam için mum :)) çiklatalar (ki bence en önemli kısmı bu) efendime söyliyim kadehler ve sevdiğinizle birlikte mutlu bir anınızı gözünüzün önünde bulundurmak için leopar desenli bir çerçeve :)) bunların dışında altın vuruşum sihirli pastanenin eşssiz kuarabiyeleri evli arkadaşlarımız için ev ve içinde iki kişi resmettik bekar arkadaşlarımız için ise :) erkeklere afrodit, bayanlara kazanova hazırlattım :)) bence herşey cuk oturdu kurabiyeleri görenler bayıldı özellikle bazı arkadaşlarımızı afrodit kurabeyelerini yerken görmeniz lazımdı :)) şimdi bahsi geçen resimlerle sizleri başbaşa bırakıyorum :) bu arada herkese günaydınnnnnn



afroditli sepet

evli mutlu çocuklu :))

evli mutlu çocuklu :))

evli mutlu çocuklu :))

evli mutlu çocuklu :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder