9 Haziran 2011 Perşembe

SİHİRLİ PASTANE





bugün size birini çekiştireceğim :)) sihirli pastanenin şirin mi şirin sevimli mi sevimli sahibesi Arzu Hanım'dan bahsetmek istiyorum. 1 MAYIS eşimin doğum günüydü ve benim için doğumgünleri önemlidir. bu günler benim için nedense dünyanın durduğu sadece doğumgünü sahibinin tüm güzellikleri hakedip onun yaşaması için güneşin doğduğuna inandığım gündür. o gün çok güzel ve çok özel olmalıdır. bu yüzden benim için özel olan insanlara doğumgünlerinde daha özenle yaklaşıp şımartma arzusuyla dolar taşarım :)) işte yine böyle bir günde deli gibi internet başında nasıl bir süpriz hazırlasam değişik ne yapsam diye düşünürken sihirli pastaneyle tanıştım :)) iyi ki tanışmışım. siteye girdim tek tek herşeyi inceledim baktım ama mükemmel olmasını istediğim için kafamda soru işaretleriyle iletişim adreslerine mail attım. attığım mail aynen şöyleydi bu arada tarih 18 nisan ve doğum gününe neredeyse 15 gün var :))
sevgili arzu hanım,
eşimin 1 mayıs doğumgününü kutlayacağız ve bunun için esprili ve bir o kadarda ilginç bir pasta ararken sitenize rastladım bir kız arkadaşınız için tasarladığınız tombul kadın pastası hoşuma gitti toplamda 20 kişi olacağız bunla ilgili fiyat bilgisi verebilirseniz sevinirim. pastayı istediğim yer istanbul mahmutbey sizinde önerilerinizi bekliyorum muzip :)) pastalarınız için

bana o kadar sıcak samimi bir cevap geldiki inanamadım önce beğenim için teşekkür girişi sonra bu güzel ve ilginç pastaları nerden ilham alarak yaptığını ve ailesiyle ilgili kimi zaman ilginç kimi zamanda sıcak bir sohbet halinde anlatımla istediğim tüm bilgileri söyledi 18 nisandan 29 nisana kadar bana büyük bir sabır göstererek inanılmaz yardımcı olan ve eşimin doğum gününü yaptığı mükemmel pastayla eşsiz ve unutlmaz kılan bu güzel insana sizlerin huzurunuzda bir kez daha teşekkür etmek istiyorum. bu arada yaptığı pasta inanılmaz güzeldi biricik arkadaşım nevruzun hala tadı damağında kaldı adamlar pastayı götürürken nevruzun ne olur gönderme çok güzelmiş içeriye giderse ikinci dilimleri yiyemeyiz sözleri hala kulaklarımda çınlıyor şimdiki hedefim onun doğumgününe özel birşeyler yapmak. sizinde bu güzellikten ve müthiş lezzetten yararlanmanızı dehşetle tavsiye ederim. ayrıca gelen misafirlerimiz için küçük hediye sepetleri yapmıştım onlar için yaptığı kurabiyelerde bombaydı ben kıyıp yiyemedim ama nevruz tadına bakmış ve arada sıra telefonda bana sitem edip neden bana kurabiye yaptırmıyorsun sitemleriyle karşı karşıya kalıyorum :)) bu yüzden siz siz olun bu lezzeti herkesle yaşayın. tekrar ellerine sağlık arzu iyi ki varsın sihirli pastane :))http://sihirlipastane.com/ bu adresten ulaşabilirsiniz tek yapmanız gereken hayalinizi anlatmak :))

2 yorum:

  1. m arzu hanım blog değişmış elıne sağlık yıne dhunerınızı göstermışınız denızı öpunerhaba

    YanıtlaSil
  2. arzu hanım'ın blogu değişmedi sadece eşimin pastasını e kurabiyelerini yapmıştı bende burda bu güzel insanı yad ettim :)) sevigler

    YanıtlaSil